lilello saját blogja.

A titkosított előző freeblog-os blogom folytatása ez itt. Untam már nagyon, hogy senki nem szól hozzá a munkáimhoz, meghát szerettem is volna megnézni milyen ez a Blog.hu, úgyhogy most ennek az agyszüleményemnek a gyümölcsét olvashatjátok mostantól.

Utolsó kommentek

Matt Damon videoclip

Archívum

Hello, hello, újra itt vagyok.

2008.07.26. 10:56 | lilello | Szólj hozzá!

Láttam a Mamma Mia!-t és MINDENKINEK CSAK AJÁNLANI TUDOM. Nincsenek rá szavak, hogy milyen jó az énekesek hangja (mert a színészek éneklik!). Az egész film tökéletes, egyszóval még sohasem láttam ennyire témát ragadott, kiforrott, és szuperjó filmet. Tényleg, a végére már könnyeztem és az előttem ülő ember ülését csapkodtam! És vége...Bejönnek a pasik ilyen ruhákban...Hát, szóval fergeteges. Nézzétek meg! Jegyet foglalni itt tudtok. És hát a közepe táján Meryl Streep és Pierce Brosnan duettje....

 

Mamma Mia! már ennyi az idő? mennem kell! Csáó!

A bejegyzés trackback címe:

https://lilello.blog.hu/api/trackback/id/tr46586333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása